Lördag den 19/11

Lördag så åkte jag ju till Skövde och
 gjorde teorin som jag skrev om i häromdag.
Den dagen då jag fick körkort;)

Åkte sen in till stan igen
och jag vågade inte köra då för
jag var helt darrig haha :p

Köpte med oss glass båtar och åkte
hem till mina föräldrar..
Där det blev glass och kaffe :)
Och givetvis för att skvallra hehe..
Och för att hämta min bil !!
Så fick jag köra in till stan då jag skulle
 till jobbet, kändes helt sjukt att få köra bil..
Var ganska nojig kan man säga haha
Men det gick jätte bra :)

Efter jobbet så körde jag hem
till Ida och Dino för att även träffa
Ronny och hans bror Lukas..
Satt där nån timme eller nåt sen fick
jag köra hemåt för att sova :)



Fick jag utav Vivi och hennes familj


Kommentarer


Postat av: Nadia

Grattis Lisa :)

2011-11-24 @ 09:48:17
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0