Rondell

Måndag då åkte jag hem till
Mickan där hon och Rasmus hade
lagat mat.. så det blev jag bjuden på ;)

Sen åkte Mickan med mej i bilen
för första gången.. hehe.
Va en kärring som bara åkte rakt ut
i rondellen, så jag fick ju tvär bromsa!
Såna idioter lär man ju träffa mer av.
Men iaf så var vi påväg för att sola
en sväng ( ska jag försöka göra oftare )
åkte sen och hämta ut Mickans LR saker.
Så jag fick min parfym jag beställt
med Heidi Klum som heter Me :)

Mickan tog sen sin egna bil hem
till mej där vi färga mitt hår så toppade
jag hennes hår bara några millimeter hehe.
Blev även kaffe och lussebulle !!




Kommentarer


Postat av: Nadia

:)

Jodå, det går väl upp och ner men jag ska boka in några lektioner nu och riskettan så jag inte står helt still. Plus att isabell håller ju på med sitt helhjärtat, känns ju sådär om hon tar sitt före mig. haha :)

2011-11-24 @ 10:31:44
URL: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0