Lördag @ Diana

Lördag så åkte jag och älskling in
till stan och kolla på torget och
lite andra affärer :)
Blev även en baguett på elake måns
där jag fick syns på min bror och
hans kompis Anton prata med dom en sväng.

Åkte sen vidare till mina föräldrar
där vi drack kaffe o så :)
Jag, mamma och Fredrik drog iväg
för att övningsköra en sväng med Fredriks
bil, han vart allt lite skraj haha.

Sen drog vi vidare hem där jag
fixa iordning mej inför kvällen.
Så åkte jag och Ronny hem till Tony
där vi drack lite öl ( Fast inte Ronny )
Så gick jag och Tony vidare till Diana
där även Linda var :)
Drack o så.. Tony drog tidigare ut
med några av hans kompisar, medans
vi fortsatte dricka lite hehe
Sen blev det stadt där vi dansa och
hade kul hehe.. var mkt folk den kvällen.
Efter blev det parkgrillen och hem
till Diana och nana kudden :)












Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0