En sväng i stan

Måndag vad gjorde jag då?
Kommer faktiskt inte ihåg just
nu, men det borde ju inte ha varit
nåt speciellt , då hade jag ju
kommit ihåg det anntar jag..

Men igår där i mot så städade
jag här hemma, torka ur alla hyllor
och bänkar, rekommenderar ju inte
svarta möbler till den som inte
gillar att städa ofta haha :p
Diskade ÄNTLIGEN upp all disk som
vi hade.. fy fan vi hatar o diska
för det är alltid massa disk.
Men nu ska det bli ändrig på det!!

Fram mot kvällen så körde jag
Ronny till arenan där han skulle koll
på bandy så klart :)
Medans jag skulle åkt till Frida men
fick inget svar från henne så jag
åkte till min Kusin Frida i stället.
Där vi drack glögg och käka pepparkakor
och pratade om att dom skulle
flytta ihop hon och Robin.
Och det va la på tiden;)

Blev även en liten sväng hem
till Linda för att hälsa på henne också:)
Innan jag skulle hämta upp gubben igen..




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0