Många disskutioner

Fredag så va älskling hemma med
mej tills han skjutsa mej till jobbet.
Han drog med Villa Bk till Västerås på
eftermiddagen så jag ville ju givetvis inte bara
sitta hemma o blega tv o så..
Så jag bestämde med Tony att vi skulle
dra i hop ett gäng o dricka ;)

Vilket vi gjorde och drog hem till
Jimmy o festa där..
Vidare till bowlingen, men kändes
lite segt måste jag säga..
Så jag och Michael drog till stadt :)
Blev allt lite alkohol där haha
Och endel dans, därför jag tycker det
är roligare att gå till stadt..

Efter stadt så möte vi Ronny och
Tony ( Ronny hade kommit till stan igen )
Men trodde inte han skulle hinna
tillbacks så tidigt, men som tur va så
fick han ju tag på Tony :)

Kvällen avslutades med att vi
gick hem till Tony och sov över där :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0