Jobba ihop

I Onsdags tog jag bussen in vid
halv tio då jag gick till tandläkarn.
Fast det va ingen undersökning utan jag
skulle bara betala från förra gången..
Svin dyrt ju 690 kr helt sjukt dyrt.
Sen gick jag till kusin Sara som jobba
och hälsa på henne en sväng :)
Satt och prata om jul hur jobbigt allt ska
vara jämt, vart man ska va ?
Och vilka tider ? Vad ska man köpa?

Sen va det till att gå till optikern
och kolla på ögonen :)
Allt såg fint ut i prinsip, va dock lite
torr i ögonen så vi skulle byta till en
lins som andas mer :)

Tillbacka till kusin en kort sväng och
sen så kom Mickan och hämta mej.
Åkte och sola på bowlingen :)
Hem till henne och drack kaffe
och prata om resan dom snart ska göra :)
Hon och Rasmus ska jag till Australien
i 2 - 3 månader.. vore inte fel ;)

Sen va det dax för oss att börja
jobba, första gången på länge vi jobba
ihop ju...tiden går så fort ! :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0