Tandvärk

Fredag då hände det en hel del haha
börja med att jag hade ont i tanden i
Onsdags vilket va ganska okej..
Men sen på Torsdagen fick jag problem
med min käke i stället.. så hade svårt att
äta, kunde inte helt enkelt öppna munnen :/
Och tänkte jag avvaktar till Fredag hur jag mår.
Vakna då upp med svullen kind och fortfarande
problem med att öppna munnen..
Så det blev till att ringa tandläkarn !
Fick en tid på eftermiddagen och jag va
så nervös att jag skaka och mitt hjärta dunka
som fan ( har tandläkar skräck )
Det va jag bara att gå dit helt enkelt.
Blev undersökt och va helt 100a på att jag
skulle få dra ut min tand :(
MEN JAG SLAPP DE !!
För jag hade fått någon typ av bakterie och det
visa sig att jag inte hade nåt hål i tanden.
Så svullnaden och det skulle släppa
om några dagar :)

Sen på kvällen va det mys med
älskling och kolla idol :)
Robin är så jävla bra !


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0