Grattis Prinsen, 23 år :)

Lördag morgon vaknade jag
upp brevid födelsebarnet som fyllde
23 år.. och han gick sina presenter
som var vattenkompass,rattmuff och
spärrnyklar haha ( har han önskat sig )
Och sen fixa vi här lite hemma inför
kalaset, som vi skulle ha innan jag börja
jobbet så det blev runt 12 tiden.
Mina föräldrar och hans mamma och Stefan
va här för att fira Ronny :)

Sen va det dax för mej att åka
 och jobba en sväng..
Blev sen upphämtad av Serena efter
jobbet och sen hem till oss där Ronny och
Tony väntade på oss :)

Åkte sen runt 11 tiden till åkte
vi till bowlingen där vi hade bokat
bana, och tyvärr vann inte jag :p
Tony vann tror jag hehe
















Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0