Djurvän eller?

Lördag morgon så va det
strålande väder.. gick i linne:)
Fixade lite ute på verandan och
små städa där ut och slängde
de gamla blommorna som stod där ute.
Dom va i princip gula ;P

Va jätte rädd här hemma då
jag fick syn på en SJUKT stor spindel!
Jag är jäääävligt rädd för spindlar.
Så jag stod i här hemma med
hårspray ( ifall den rörde sig ) och
med flugsmällaren i andra handen..
Jag ringde Ronny för att kolla
när han skulle komma hem och
döda den haha.. ( är djurvän egentligen )
Satt och kolla flera ggr om spindeln satt
kvar..för tänk om den försvinner ?
Så kan man inte hitta den sen!
Ahh som ni förstod så dog spindeln sen :/

Sen på eftermiddagen så åkte jag
och älskling till Råda och gick spåret
med våran going Rigo :)

Åkte sen hem till mina föräldrar där
vi eller ahh mest Ronny fixa med min bil.
Hade läckt in i bagageluckan så
fixa även med det så det blir tätt :)












Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0