Ledig + Sol = Underbart

Idag så åkte jag först in till
stan där jag övningskörde..
Gick jätte bra idag kände jag :)
Kanske blir uppkörning snart ?

Sen efter detta möte jag upp Serena
så gick vi en sväng på stan..
Skulle försöka hitta nåt linne, men
så blev det inte utan jag köpte
ett halsband och armband i stället :)
Tog oss en fika på 3B i den underbara
solen.. hur skönt som helst !
Serena fick även sin födelsedags present
fast hon fyller imorn egentligen :p

Fick sen skjuts hem till Mickan
där jag och hon drack kaffe på balkongen.
Och sen blir det en glass utanför hemköp:)

Efter hon börjat jobba vandra jag hem
till Ida där vi bara va en sväng...
Sen tog vi bilen hem till oss :)














Kommentarer


Postat av: Louise

Tack så mycket :)

2011-09-29 @ 20:18:27
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0