@ Mickans place

Denna helgen så hände inte
allt för mkt.. jobbade min första
heldag i Lördags 08-21.15
Och den tiden är ju min egna schema
tid, så det blir ett par år till haha ;)
Efter jobbet så kom brosan och hämta
mej så åkte vi hem till oss..
Där vi kolla på filmen farsan och
stomp the yard 2 ( Köpte jag på ullared )
Käka allmänt gött pizza, godis och chips :)

Söndag så lekte jag med Mickan
satt och kolla på repriserna av
True talent som vi missat i veckan.
Och fixa och städa i hennes lägenhet
så flickan kan få lite lugn och ordning :)
Möblera om lite och placerade om
saker och tog bort visa saker..
Blev super nice och hon verkade
lite överaskad hur fint hon kan ha det !










Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0