Nike Nike Nike

I tordags va jag ledig så jag va
men min bror i princip hela dagen :)

Vi fick skjuts in av mamma för
jag skulle övningsköra med trafikskolan.
Men fick ett sms i sista minuten att
det hade blivit inställt.. så jag och Fredrik
tog en promenad till verkstaden där dom
hade lagat hans bil.. Sen fram till
stan och kolla i affärer en sväng.
Hittade mej ett par nya sneakers :)

Sen drog vi hem till mina päron där
käkade våra baguetter vi köpt, ute i solen :)
Spelade sen starcraft tror jag det heter?
Vidare till skytte träningen.. och jag va
riktigt dålig denna gången.. :/
Och det va sista utomhusträningen så
tydligen kan man inte träna på vintern om
man inte fått vapenlicens än? vilket suger.

Fick sen skjuts hem av Fredrik för
jag skulle klippa han och Ronny..
Så nu är grabbarna snygga igen :P

Blev sen pizza och kolla på Jurassic Park
the lost world som är den andra filmen :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0