Fredag - Bowlingen

I fredags innan jobbet va jag med
min bror en sväng, drack kaffe och
ahh lekte med Rigo och kolla på tv..

Tog oss en sväng till systemet
innan jobbet, ifall om det skulle hända
nåt fram mot kvällen..

Blev så att vi drog hem till Ida och Dino
där Kerim, Markus och Frida va :)
Drack och gjorde iordning oss, jag
och Ida alltså.. medans killarna kollade
på fotboll ( Boring enligt min mening )
Sen fick jag, Ronny och Ida skjuts
av Markus hem till Jimmy där vi festa..
Där var ju även Serena och Tony :)
Vidare från det så drog vi till bowlingen.

Han som sjöng den kvällen, jag va bara
tvungen att fråga om han hade peruk?
hahaha men det hade han inte :P

Trevlig kväll för övrigt.
Men dock lite för mkt av det roliga :p

Får bli en gammal bild, orkade
inte ta med mej kameran i helgen



Kommentarer


Postat av: Louise

Visst är dom coola! Ja men har du typ 34 eller 35 i skostorlek så kan du köpa dig ett par ;)

2011-09-05 @ 22:20:39
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/
Postat av: Louise

Hahaha det skulle nog bli sketasnyggt du! :)

2011-09-06 @ 12:32:15
URL: http://moonlightdrive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0