Home alone

Igår Fredags så åkte jag hem till
Ida efter jobbet där även Nadine var..
Satt och tjötta och tog mej lite
dricka för att eventuellt gå ut på
kvällen, men det blev aldrig så :(
Men fram i mot kvällen så kom även Frida
hem till Ida, men det blev en kort sväng..
Så tog Frida och jag min bil hem till henne,
för att där byta till hennes bil istället hehe.
Drog hem till mej och moffa sourcream ringar
och kolla på skvaller tv ;)
Den natten sov jag utan min älskling,
som var hemma hos en kompis..
Dessa örhängen fick jag av Serena
som en liten present.. brukar köpa något till
mej när hon är utomlands..
Då hon varit i Ungern :)

Kommentarer


Postat av: smoret

Korrekt!! hehe

2012-04-16 @ 14:31:47
URL: http://smooreeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0