Tisdag & Onsdag

Innan jobbet i Tisdags så åkte
jag till min mormor och hälsa på :)
Fick våfflor och glass..
Hjälpte henne plocka in maten och
det som min moster kom förbi med..
Hon gav mej även ett par
grytlappar som hade gjort <3
Och efter jobbet så åkte jag till Mickan
vi gjorde väl inte allt för mkt :p
Kolla på tv och snacka o så :)
Onsdag drog jag in till stan runt 12 tiden
för att kolla in det nya " köpcentret "
nere i änghagen.. och man kan ju säga
att det var en del folk där haha..
Var inne på Harald nyborg för att köpa
en industridammsugar, tigersågsblad och
en skrivdragare.. men skruvdragaren var slut.
Efter det så åkte jag hem till Serena
på en fika och hade även köpt med mig
lite mat, som jag skulle käka innan
jag börja jobba..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0