Dålig start

Börja morgonen med att min klocka
ringer och Ronny har försovit sig.
Och jag ställer alltid min klocka så att
jag PRECIS ska hinna det jag ska göra på
morgonen, duscha, göra rent i kattlådan,
ge djurena mat o vatten och sminka mej osv.
Och eftersom han var sen så var jag tvungen
att gå ut med Rigo också ( hinner jag det ? )
Det första jag skulle göra va duscha, så jag
satte igång duschen, ljummet vatten?
Satt igång på max värme.. ingen skillnad.
Så ringer Ronnys och skulle då gå
ner i källaren/undergången under huset
och kolla på vattenberedaren..
Vilket jag gjorde och den läckte!
( Äckliga spindelnät o skit där nere )
Så jag fick skita i och duscha så klart
och snabbt ut med Rigo, jag kom iaf
i tid till jobbet och Ronny var väl
på jobbet max 1 timme så fick han åka
hem igen.. kul ?! (jobbar i Vara)
Så han och Jonny åkte och köpte
en ny beredere.. där rök lite cash :p
Så fixa dom med det..

HAHAHA så här sitter våran katt
när hon ska bajsa i kattlådan!!

Kommentarer


Postat av: Louise

Calle hade hittat den på hjertbergs, dom har tydligen fått in mer vegomat :) den korven var jättegod faktiskt, brukar inte gilla korvarna men den här var gjord på tofu och inte sojakorv :)

2012-02-22 @ 15:30:18
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0