F.U

Är fan förbannad och ledsen just nu
så jag tänkte jag skriver av mej här!
Det jag är förbannad över är bröstimplanten
som är förbjudna.. som jag har (PIP)
Det gör mej så jävla förbannad att det
jävla aset som har "bestämt" att de skulle
lägga i industrisilicon och förstöra 500 000
kvinnors liv, kan fan gå och ** !
För det är fan inte okej att han ska
sitta på någon semesterort med nån
jävla drink och massa pengar på kontot
och vara helt oberörd av detta..
Han skiter fan i oss !!!
Att JAG ska behöva operera om mej
för att den jävlen bara tänker på pengar?
Att JAG ska behöva ta ledig från jobbet.
Att JAG ska fixa pengar för att jag
ska kunna känna mej trygg!?
Ska jag behöva ligga hemma i sängen
i två veckor och må dåligt..
Knappt kunna gå ut eller helt enkelt
inte kunna ta hand om mej själv?

Kommentarer


Postat av: Jenny <3

Vad synd ja! Men nu ordnade det sig ju ändå som tur är :) Skulle det ringa fler & vilja ha med någon i media skriver jag ut det på bloggen igen! Bra sätt att få kontakt med folk.

2012-02-22 @ 23:00:00
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Louise

Får du göra om det då eller hur funkar det? Dom implantaten kunde vara farliga eller hur ligger det till? Har bara hört lite löst om det på nyheterna.

2012-02-23 @ 13:03:48
URL: http://www.moonlightdrive4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0